Royal Koopmans - een website die al haar verschillende divisies overzichtelijk bedient
Vanuit de herkomst leverde Koopmans: Meel. Afgelopen jaren is dit uitgebreid naar nog twee andere divisies met andere doelgroepen. Deze divisies werden bediend vanuit een eigen identiteit.
Verschillende divisies in één website met één hoofdafzender
Middels slimme functionaliteit in Kirra wordt de content beheerd vanuit een centraal punt en is het gemakkelijk te publiceren op zowel het corporate deel van Royal Koopmans (de hoofdafzender) of op een divisie (meel, foodcoatings of ingredients). Dit was een wens van Royal Koopmans voor onder andere nieuws, blogs en vacatures.
Met dit centrale contentbeheer creëer je geen dubbele content en hierdoor heeft dit geen negatieve impact op je Google ranking.
Gehele assortiment online
Het gehele assortiment van de verschillende divisies is te raadplegen op de website. Hiermee kunnen inkopers, bakkers of koks een ingrediënt naslaan op mogelijke toepassingen of nagaan of een product dan wel halal of kosher is. Ook zijn er recepten te vinden voor inspiratie.
Wereldwijde dekking
Door het presenteren van het werkgebied, laat Royal Koopmans zien dat de graankorrel van Royal Koopmans over de hele wereld gaat. Dit bekrachtigt dat ze met hun oplossingen voor voedingsmiddelen de hele wereld over gaan.
We ontvangen vele complimenten over de nieuwe website. Dit hebben we mede te danken aan het mooie ontwerp door iWink en het meedenken tijdens dit project. Het proces vond ik ook plezierig verlopen.
Wil je meer weten?
Neem gerust contact met me op!
Mark Snippe
Consultant
050 2101200 m.snippe@iwink.nl