Eén merk: iWink
Nieuws
Kirra gaat verder onder de naam iWink
Per 2 november 2020 zullen we voor de marketing & communicatie rondom onze digitale producten en dienstverlening nog maar één merk hanteren: iWink. Dit betekent dat de producten die bekend zijn onder de naam Kirra (Websites, Reporting, Intranet en Mailer) vanaf nu onder de vlag van iWink verder zullen gaan.
iWink & Kirra altijd al nauw verbonden
Voor veel klanten zal dit geen verrassing zijn. De producten van Kirra en diensten van iWink waren altijd al nauw verbonden met elkaar. Kirra is in 2011 ontstaan als een afsplitsing van iWink. Implementatie, maatwerk, advies, optimalisatie en support van en op de Kirra-producten werd altijd door iWink geleverd.
Waarom samen?
We merkten dat het werken vanuit 2 merken veel gedoe met zich meebracht. Ook voor onze (potentiële) klanten waren de 2 merken onduidelijk. Zo kregen nieuwe klanten vaak twee offertes. Eén vanuit Kirra voor de software en één vanuit iWink voor de aanvullende dienstverlening. Ook voor de afrekening van projecten werden uiteindelijk 2 facturen gestuurd. Door de samenvoeging komt hier een einde aan.
Wat betekent dit in de praktijk?
De komende tijd zullen het merk en het logo van Kirra gaan verdwijnen. De content van www.kirra.nl is inmiddels overgezet naar www.iwink.nl en de huisstijl van de producten van Kirra is in lijn met die van iWink gebracht. In de komende weken zal het merk Kirra ook uit het CMS en communicatie daaromheen verdwijnen.
Binnen enkele maanden zullen de beide BV's ook fuseren. Voor u als klant verandert er vrijwel niets. U kunt nog steeds op dezelfde manier contact met ons opnemen (via tel, e-mail, chat, extranet, etc.). Wanneer ook de fusie juridisch rond is, zal ook de facturering helemaal vanuit iWink plaatsvinden.
Meer informatie over de samenvoeging van iWink & Kirra
Vragen over de samenvoeging?
Neem contact op met Jurriaan
Jurriaan Wentink
Commerciëel directeur
050 210 1200 j.wentink@iwink.nl