Spring naar inhoud
Inloggen

Klant bij iWink: Waar betaal ik eigenlijk voor?

Blog

Leestijd
2 min lezen
Datum

Omdat we je niet willen verrassen met onverwachte kosten geven we hieronder inzicht in het onderscheid tussen gratis en betaalde service.

Alleen als we specifiek voor jou aan de slag gaan, brengen we onze tijd in rekening

Als je een wijzigingsverzoek hebt, een nieuwe versie van een module wilt laten installeren of maatwerk laat ontwikkelen, dan brengen we de tijd die we daarvoor nodig hebben in rekening. Dat geldt ook als er een wijziging nodig is omdat een externe partij iets verandert (zoals Google Maps of een applicatie waarmee is gekoppeld).

Verbeteringen aan ons CMS, de standaard modules en hostingplatform brengen we niet in rekening. Dat doen we namelijk voor alle klanten. Dus of het nou gaat om het oplossen van fouten, het uitvoeren van onderhoud of ontwikkelen van nieuwe functionaliteit: het is inbegrepen in de vaste jaarlijkse licentie- en hostingkosten. 

Alleen als we de door ons ontwikkelde verbeteringen moeten testen in combinatie met het voor jouw project ontwikkelde maatwerk, dan brengen we de tijd die we daarvoor nodig hebben in rekening. 

Hoe zit het met bugs?

Bij het bouwen van webapplicaties ontstaan bijna altijd bugs. De meeste daarvan worden al tijdens de ontwikkeling of in onze tests gevonden en opgelost. Sommige bugs komen pas aan het licht als de webapplicatie al in gebruik is. Net zoals hierboven omschreven, brengen we de tijd voor het oplossen van deze bugs in rekening wanneer de bug alleen in jouw applicatie zit. Zit de bug in ons CMS, de standaard modules of het hostingplatform, dan betaal je daar niet voor.