iWinks extranet is vernieuwd: nieuwe mogelijkheden
Blog
De update van ons extranet zorgt voor betere communicatie met jou als klant. We hebben nu een volledige ondersteuning voor reacties op verzoeken. In dit bericht lees je meer over deze mogelijkheden.
Het extranet van iWink is er al jaren en sinds kort investeren we daar meer tijd in. Het doel is een efficiëntere communicatie met jou als klant, zodat je beter op de hoogte bent en eenvoudig kunt bijdragen naar een snellere oplossing. Tijd voor een artikel over de functies die jou als klant meer inzicht geven!
Alles begint met orders
Elke klant heeft bij ons enkele orders waarop we werkzaamheden verrichten. Dat kan het onderhoud zijn, de lopende projecten, licenties, etc. Het extranet toont een overzicht van lopende projecten op de startpagina, zodat je snel een keuze kunt maken in waar je meer over wilt weten.
De startpagina toont ook lopende servicebundels en alle facturen waarbij je betrokken bent. Handig, want zo weet je als klant precies hoe de budgetten ervoor staan.
Reacties bij verzoeken
Op order maken we verzoeken aan voor reparaties en nieuwe functionaliteit. Dat kun je als klant zelf ook doen. Als er verzoeken van je bij ons binnenkomen via e-mail, chat of telefoon dan zul je ze altijd hier terugvinden.
Zo kun je dus meerdere verzoeken hebben verdeeld over meerdere orders. Het extranet schept daar meer overzicht in en biedt een real-time inzicht in de status van een verzoek. Er zit namelijk geen vertraging in het extranet en de daadwerkelijke status die een verzoek bij ons heeft.
Vanuit een verzoek kunnen wij jou als klant ook om een reactie vragen, bijvoorbeeld als er een designkeuze gemaakt moet worden of er is meer duidelijkheid nodig. Je krijgt daar dan een e-mail van.
Tip: als je een e-mail over een verzoek krijgt (afgerond, wacht op uw reactie, etc.), leidt de titel in die e-mail altijd naar het bijbehorende verzoek in ons extranet. Zo ben je snel op de juiste plek!
Het extranet biedt ook mogelijkheid om te reageren op verzoeken. Vervolgens kunt u een opmerking plaatsen of akkoord geven om de wijzigingen live te zetten. Zo blijft alle communicatie netjes geordend en terug te halen.